منتدى القرصان تركى
منتدى القرصان تركى
منتدى القرصان تركى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى القرصان تركى

منتدى القرصان تركى لتحميل احدث الافلام العربي و الاجنبي و تحميل احلي الاغاني و الكليبات و احدث الالعاب و البرامج الكاملة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
لكََمًًوٍٍوٍٍوٍٍوٍٍوٍٍوٍٍوٍٍوٍٍوٍٍوٍٍوٍٍ زٍٍُُآئرٌٌٍٍنْْآ آلكََرٌٌٍٍيََمًً نْْتُُِِِِّّْْمًًنْْى لكََ قٌٌٍٍضًًٍٍآء آمًًتُُِِِِّّْْعًًٍٍ وٍٍ آحٍٍّّلى آلآوٍقٌٍآتُِِّْ وٍشًِْكَرٌٍآ عًٍلى تُِِّْعًٍآوٍنْكَمً مًعًٍنْآ
قٌٍآل آللهٍَ تُِِّْعًٍآلى (وٍ مًآ يَلفْظْ مًنْ قٌٍوٍل آلآ لدًٍيَهٍَ رٌٍقٌٍيَبٌَِ عًٍتُِِّْيَدًٍ )صٍْدًٍقٌٍ آللهٍَ آلعًٍظْيَمً

حبيت والى بحبها طلعت بتحب غيرى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

حبيت والى بحبها طلعت بتحب غيرى Empty
مُساهمةموضوع: حبيت والى بحبها طلعت بتحب غيرى   حبيت والى بحبها طلعت بتحب غيرى Icon_minitimeالأحد فبراير 07, 2010 2:40 pm

انا حبيت انسانة وكنت بحبها لدرجة ان مش بحب اشوفها بتكلم غيرى وتقدرو تقولو ان بغيبر عليها من اخواتها لما بيكلموها بجد كنت بتمنى انها تطلب منى اى حاجة اى حاجة بس بسراحة انا مقدرتش ققلها انى بحبها لسبب ان خفت لو قلتلها كدة تبعد عنى وانا مقدرش اتخيل حياتى من غير الانسانة الى حبتها دة وجة اليوم الى قلتها فية انى بحبها وكان الرد .......؟ انها بتحب غيرى من 7 سنين ومرتبطة بية وطلب منى ان افضل جبها ومبعدش عنها لو لحظة بس بتتامل معايا نظام اصحاب واخوات بس بسراحة انا قدامها ببقا زى ما هى عايزة اخوات بس بجد من وراها مش قادر انساها ولا قادر اعيش من غيرها ياريت حد يقولى اعمل اية .......؟ افضل جبمها وانا من جوايا بتعذب؟ ولا ابعد عنها خالص واحاول انساها برغم ان مش هقدر اعيش من غيرها ثانية واحدة ؟ ارجو الرد فى الموضوع دة
https://elqrsan.yoo7.com
طيار
(عـ ــ ـــضــ ــو )][ !! ][مـ،ـبـ،ـــتـ،ـدىء
(عـ ــ ـــضــ ــو )][ !! ][مـ،ـبـ،ـــتـ،ـدىء

حبيت والى بحبها طلعت بتحب غيرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبيت والى بحبها طلعت بتحب غيرى   حبيت والى بحبها طلعت بتحب غيرى Icon_minitimeالأحد فبراير 07, 2010 2:45 pm

والله يا تركى مش مشكلتك لوحدك دى مشكله عند كل الناس بس زى ما انا ما بقول خد اللى تحبك ومتخدش اللى انت بتحبهاا
ط

(طــ/ـيـــ/ـآر)

حبيت والى بحبها طلعت بتحب غيرى
صفحة 1 من اصل 1